Виховна робота

       Кожний дорослий  приходить у своє теперішнє  життя із дитинства. Від того, як ми виховаємо дітей,  залежить майбутнє країни, кожного з нас.  Дитина народжується як чистий аркуш паперу. Минає час, і на ньому зявляються  рядки – думки і почуття, якості та вчинки, а іноді – помилки й недоліки... Але, як відомо, доброта і чуйність, егоїзм та байдужість не народжуються разом з людиною. Все це виховується. Ось чому  серед найголовніших проблем в усі часи і для всіх народів була і залишається проблема виховання. В школу приходять учні  з різних сімей, з різним інтелектуальним рівнем розвитку, належать до різних соціальних груп, мають неоднакові запити. Але всі вони особистості. Тому школа сьогодні повинна стати керівником життя особистості. Шкільне суспільство, де учні можуть  вільно реалізувати свої можливості, де немає  примусовості та страху і де кожна дитина почуває себе особистістю, не мрія, а реальність, в якій живе та розвивається загальноосвітня   школа                   І – ІІІ ступенів  №1  міста  Ямполя.

 

 УЧНІВСЬКИЙ ПАРЛАМЕНТ

 

МОРАЛЬНО-ПРАВОВЕ

ВИХОВАННЯ

Нині Україна просувається по шляху побудови  правової держави. В цей період надзвичайно важливим є формування у всього народу України нового правового мислення, високого рівня правової культури, набуття знань про життєво необхідні закони й уміння використовувати їх у повсякденному  житті.

Виходячи з цих завдань в школі склалась певна система правового виховання,  яка включає в себе:

*    правовий всеобуч учнів 2 - 5  класів;

*    правовий всеобуч учнів 6 – 9 класів;

*    правовий всеобуч учнів 10 – 11 класів

*    правовий всеобуч батьків;

*    шкільний інститут учнівського парламентаризму (учнівське врядування);

Шкільний  правовий  всеобуч передбачає охоплення  навчанням всіх учнів школи, батьків і вчителів. З врахуванням вікових особливостей учні поділяються на три групи, для яких створені відповідні навчальні програми та визначені групи лекторів. Заняття проводяться один раз на місяць згідно графіка.

Програма передбачає ознайомлення дітей з поняттями “ держава”,  “ право”,  “ закон”, “ правила  поведінки”,      “ права дітей”  та ін.

 

Формою правового всеобучу  визначено “Правовий  університет”.                В управлінський склад університету включаються досвідчені вчителі, юристи, державні службовці та учні  старших  класів.

Система правового всеобучу  дає можливість формувати правовий світогляд дитини, підлітка, дорослої людини і цим самим зменшувати соціальну агресію

Доброю  традицією  в  школі стало проведення  Декад  історії  та  правознавства, в ході  яких  учні  можуть взяти  участь у конкурсно – пізнавальних  програмах  на правову тематику.

 ЕКОЛОГІЧНЕ ВИХОВАННЯ

Знайомтеся, це ми! 

АСОЦІАЦІЯ  ПРИРОДНИЧИХ  НАУК           

Сьогодні людство вже усвідомило небезпеку, яку несе з собою нехтування екологічними принципами. Але знання  можуть залишатися лише  непочутим попередженням, якщо кожен з нас не усвідомить необхідності практичних дій.

Виходячи з таких міркувань вчителі та учні нашої школи здійснюють комплекс систематичних заходів по екологічному вихованню молоді.

А починалося все з того, що, усвідомивши і проаналізувавши всі ті проблеми, які існували і існують ще і сьогодні, 19 жовтня 1994 року була створена шкільна Асоціація природничих наук.

Робота Асоціації проводиться у пяти напрямах:

*    Поглиблене вивчення природничих наук

*    Дослідницька робота

*    Природоохоронна робота

*    «Люби  і знай свій рідний край»

*    Природа і фантазія.

 

Наше гасло:

 

 

Поки не пізно, поки є час

 

 

                 Наша планета в наших руках!

 

                Нас  цікавить  – життя лісу і поля, степу і гірського водоспаду

Нас  зворушує  – схід сонця і спів птахів

Нас  турбує  – стан повітря, яким ми дихаємо, вода, яку ми п’ємо, земля, на якій ми живемо

Нас  об’єднує   – віра в те, що ми здатні зробити нашу землю прекрасною

 

 ФІЗИЧНЕ ВИХОВАННЯ ТА ПРОПАГАНДА ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ

           Здоровя – запорука успішного розвитку всіх    сфер особистості. Здорова дитина  з задоволенням і цікавістю включається в усі види   діяльності: інтелектуально – пізнавальну, трудову, громадську, ігрову. Ось чому пропаганда здорового способу життя – один із пріоритетних  напрямків виховного процесу нашої  школи.

Основні завдання фізичного виховання:

*    підвищення функціональних можливостей організму засобами фізичної культури;

*    сприяння всебічному гармонійному розвитку, відмова від шкідливих звичок, покращення розумової і фізичної праце­здатності;

*    отримання  учнями необхідних знань, умінь та навиків у галузі фізичної культури з метою профілактики захворювань, відновлення здоров'я та підвищення професійної працездатності;

*    виховання організаторських навичок, навичок особистої гігієни та загартовування організму;

*    виховання патріотичних, морально-вольових і естетичних якостей.